Tohtori Mark Trozzi

Rehellinen | Eettinen | Lääkäri

Mitä tapahtui Tiffany Doverille?

RN puuttuu sen jälkeen, kun se romahti Pfizer Promo -tapahtumassa joulukuu 2020

Joulukuussa 2020 Tiffany Doves RN lyyhistyi muutama minuutti pistoksen saamisen jälkeen puhuessaan sairaalassaan Pfizerin rokotteen myynninedistämistilaisuudessa. Hän on ollut kateissa siitä lähtien. Muistatko tämän kuvamateriaalin, jossa Tiffany Dover RN lyyhistyi sen jälkeen, kun hänelle oli pistetty Pfizerin kokeellista Covid-19-biologista lääkettä vuonna 2020, kun hän kuvasi injektion myynninedistämistilaisuutta?

Mitä Tifanille tapahtui? Pyörryttikö hän tosiaan juuri? Onko hän elossa?

Tässä artikkelissa John Platinum Goss tutkii TIffanyn katoamista, hänen epäiltyä kuolemaansa Pfizer-ruiskeen jälkeen, massiivista rahoitusta kulissien takana ja korkean panoksen peittelyä:

Jaa-painikkeet

Telegrammi
Sähköposti
Facebook
Twitter
WhatsApp
Tulosta

Uutiskirje

Ole ensimmäinen, joka saa tiedon, kun tohtori Trozzi julkaisee sisältöä. Liittyminen uutiskirjeeseemme on ilmaista, ja voit peruuttaa tilauksen tai muuttaa ilmoitusasetuksiasi milloin tahansa.


Selle vormi esitamisega annate nõusoleku saada turundussõnumeid aadressilt: Trozzi, RR2, Bancroft, ON, K0L 1C0, https://drtrozzi.com/. Võite igal ajal tühistada oma nõusoleku e-kirjade saamiseks, kasutades iga e-kirja lõpus olevat SafeUnsubscribe® linki. E-kirju teenindab Constant Contact
fiSuomi