Dr. Mark Trozzi

Ærlig | Etisk | Læge

Hvad skete der med Tiffany Dover?

RN savnes efter at være kollapset ved Pfizer Promo Event December 2020

I december 2020 kollapsede Tiffany Doves RN minutter efter at have fået en indsprøjtning, mens hun talte ved sit hospitals Pfizer "Vaccine"-promoveringsevent. Hun har været forsvundet siden. Kan du huske disse optagelser af Tiffany Dover RN, der kollapser efter at være blevet injiceret med Pfizers eksperimentelle biologiske stof Covid-19 i 2020, mens hun filmede en reklame for injektionen?

Hvad skete der med Tiffany? Besvimede hun virkelig bare? Er hun i live?

I denne artikel undersøger John Platinum Goss TIffanys forsvinden, hendes formodede død efter Pfizer-injektionen, massiv finansiering bag kulisserne og en dækhistorie med høje indsatser:

Knapper til deling

Telegram
E-mail
Facebook
Twitter
WhatsApp
Udskriv

Nyhedsbrev

Vær den første til at vide, når Dr. Trozzi udgiver indhold. Det er gratis at tilmelde dig vores nyhedsbrev, og du kan til enhver tid afmelde dig eller ændre dine indstillinger for meddelelser.


Ved at indsende denne formular giver du dit samtykke til at modtage markedsføringsmails fra: Trozzi, RR2, Bancroft, ON, K0L 1C0, https://drtrozzi.com/. Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke til at modtage e-mails ved at bruge linket SafeUnsubscribe®, som findes nederst i hver e-mail. E-mails bliver serviceret af Constant Contact
da_DKDansk