Д-р Марк Троци

Честен | Етичен | Медицински лекар

Актуализация на VAERS за масовите убийства и тъжни данни за убитите деца

Статистиката за смъртността чрез инжектиране е потресаваща. Убитите деца са истински.

Изборът на думи в тази статия не е хиперболичен, а просто реалистичен.

Данните показват безпрецедентна смъртност и кръвопролития в резултат на кампаниите за насилствено и принудително инжектиране на ковид. Ето някои от актуализираните на 17 декември 2021 г. данни от американската система VAERS. Те са трагично впечатляващи, въпреки че представляват само малка част от смъртните случаи и уврежданията, причинени с тези инжекции. Повечето нежелани събития и смъртни случаи не се съобщават и не се отчитат; така че реалните цифри са много по-високи.

Трудно е да се повярва, че престъпното предприятие на ковидите е поддържало тази кампания на смъртта толкова дълго; че съвсем наскоро това е официално обявено за престъпление, и досега се налагаше да упорстваме, за да започнем съдебно преследване (за това ще стане дума през следващите дни).

Тук е показана таблицата с данни на VAERS, а след това и изображението на смъртните случаи от Covid Vaxx спрямо всички останали.

*Забележете, че общият брой на смъртните случаи, свързани с "ваксините" COVID-19, е повече от два пъти по-голям от броя на смъртните случаи, свързани с всички други ваксини, взети заедно от 1990 г. насам.

Източници на изображения на данни от VAERS: https://vaersanalysis.info/2021/12/25/vaers-summary-for-covid-19-vaccines-through-12-17-2021/

Забележете, че през последните тридесет години обикновено се съобщава за около 300 смъртни случая, свързани с ваксини, годишно. Само за по-малко от една година тези инжекции са довели до 20 471 регистрирани смъртни случая!

Сред жертвите на убийствата са и деца:

Особено трагично е убийството на млади хора с тези престъпно прилагани инжекции. Младите хора са със статистически нулев риск от сериозно заболяване или смърт от ковид, но със сигурност биват убивани с тези инжекции, които им се поставят насила и по принуда.

Тук ще разгледаме само дванадесет от многобройните случаи на VAERS на деца и тийнейджъри, убити с тези инжекции. Ние не ги познаваме, не знаем имената им, нито семействата им, затова не можем да ви разкажем за децата, за техните характери, таланти, мечти и истории. Не можем да ви разкажем и конкретни подробности за тъгата на семействата им , както и за дупките, оставени в сърцата и живота им.

Въпреки това тук ще споделим на разбираем език някои медицински подробности за това как са страдали и починали след инжекциите. При всеки от тях се появяват връзки, за да разгледате личния им необработен доклад VAERS. Всички от тази група са починали от инжекцията на Pfizer, но другите инжекции също са смъртоносни.

Данните от VAERS са получени тук: https://medalerts.org/

  1. Това 13-годишно момиче умира 16 дни след принудителната инжекция на Pfizer с възпаление на сърцето и мозъка, нарушен сърдечен ритъм (torsades de point/QT prolongation), гърчове, панкреатит, нов диабет, Гилен-Баре и много други: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1815096   
  2. Това 17-годишно момиче се разболява тежко и е диагностицирано с нов диабет 33 дни след инжектирането на Pfizer; тя умира 2 дни по-късно. https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1815295 
  3. Даването на тези инжекции на всеки е престъпление, но са допуснати допълнителни грешки от небрежност, които са причинили смъртта на това 17-годишно момиче. Тя вече се е била възстановила от лека форма на ковидоза и поради това е имала голям имунитет; дори и да имаше добри ваксини (каквито няма), тя не би имала нужда от такива. Знаем, че нежеланите реакции от тези инжекции са по-лоши при хора, които вече са се заразили с ковидоза и са се възстановили по естествен път, както правят 99,7 % от хората. Естествено възстановените хора имат отличен имунитет, но са по-предразположени към тежки увреждания от тези инжекции. За съжаление, на това момиче все пак е била поставена така наречената "ваксина" и то е починало 38 дни по-късно в болница с възпалено сърце, нарушен сърдечен ритъм (torsades de pointe/ QT prolongation), гърчове и др. https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1828901  
  4. Това 15-годишно момиче се разболява в рамките на деня след поставянето на така наречената "ваксина". Тя умира на 27-ия ден. Диагнозата включвала възпаление на сърцето и мозъка, нарушен сърдечен ритъм (torsades de point/QT prolongation), гърчове, Гилен-Баре и много други: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1592684 
  5. Това 13-годишно момче се разболява тежко два дни след поставянето на така наречената "ваксина" и умира на следващия ден с кръвоизливи, съсирване на кръвта, припадъци, сърдечна аритмия, сърдечна недостатъчност и др: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1633205 
  6. Това 15-годишно момче умира внезапно 4 дни след инжектирането на Pfizer: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1668800 
  7. Това 14-годишно момче умира 7 дни след поставянето на така наречената "ваксина" със сърдечна недостатъчност: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1690103 
  8. Това 16-годишно момче се разболява 6 дни след така наречената "ваксина" и умира на 22-ия ден с възпаление на сърцето, нарушен ритъм (torsades de pointes/QT prolongation), сърдечна и белодробна недостатъчност, възпалени черва и др: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1702154 
  9. Това 17-годишно момче се разболява 9 дни след поставянето на така наречената "ваксина" и умира на 17-ия ден. Многобройните увредени органи и симптоми включваха гърчове, сърдечна недостатъчност, нарушен сърдечен ритъм, Гилен-Баре и много други: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1737907 
  10. Това 15-годишно момче умира 1 ден след инжекцията на Pfizer с множество увредени органи, включително възпалено сърце и нарушен сърдечен ритъм (torsades de pointes/QT prolongation), нов диабет (панкреатична недостатъчност), мозъчно възпаление, гърчове и др: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1845034
  11. Това 13-годишно момче почина в рамките на един и същи ден след поставянето на така наречената "ваксина". Смъртта му е свързана с нарушен сърдечен ритъм (torsade de pointe/QT prolongation) и колапс на кръвоносната система: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1862946 
  12. Това 12-годишно момче се разболява в деня на инжектирането му с Pfizer. То умира 3 дни по-късно с възпалено сърце, припадъци и др: https://medalerts.org/vaersdb/findfield.php?IDNUMBER=1865979  

За да разберете много от начините, по които тези инжекции вредят и убиват, ви предлагаме следното: "Ваксини" Covid; колко опасни са те? както във формат на видео, така и на статии.

Тази война все още не е приключила. Трябва да останем бдителни. Откажете принудителните инжекции, борба в информационната войнаи да защити децата.

Бутони за споделяне

Телеграма
Имейл
Facebook
Twitter
WhatsApp
Отпечатване

Бюлетин

Бъдете първите, които ще научат, когато д-р Trozzi публикува съдържание. Присъединяването към нашия имейл бюлетин е безплатно и можете да се отпишете или да промените настройките си за уведомяване по всяко време.


С изпращането на този формуляр се съгласявате да получавате маркетингови имейли от: Trozzi, RR2, Bancroft, ON, K0L 1C0, https://drtrozzi.com/. Можете да оттеглите съгласието си да получавате имейли по всяко време, като използвате връзката SafeUnsubscribe®, която се намира в долната част на всеки имейл. Имейлите се обслужват от Constant Contact
bg_BGБългарски