Д-р Марк Троци

Честен | Етичен | Медицински лекар

Какво се е случило с Тифани Доувър?

RN е изчезнал, след като се е сринал в Pfizer Промоционално събитие Декември 2020

През декември 2020 г., минути след като е инжектирана, Тифани Доувс RN припада, докато говори на събитие на Pfizer за популяризиране на "ваксината" в нейната болница. Оттогава тя е в неизвестност. Спомняте ли си тези кадри, на които Тифани Доув RN колабира, след като ѝ е инжектирана експерименталната биологична ваксина Covid-19 на Pfizer през 2020 г., докато снима промоция на инжекцията?

Какво стана с Тифани? Наистина ли припадна? Жива ли е?

В тази статия Джон Платинум Гос изследва изчезването на Тифани, предполагаемата ѝ смърт след инжекцията на Pfizer, огромното финансиране зад кулисите и прикриването на престъпление с високи залози:

Бутони за споделяне

Телеграма
Имейл
Facebook
Twitter
WhatsApp
Отпечатване

Бюлетин

Бъдете първите, които ще научат, когато д-р Trozzi публикува съдържание. Присъединяването към нашия имейл бюлетин е безплатно и можете да се отпишете или да промените настройките си за уведомяване по всяко време.


By submitting this form, you are consenting to receive marketing emails from: Trozzi, RR2, Bancroft, ON, K0L 1C0, https://drtrozzi.com/. You can revoke your consent to receive emails at any time by using the SafeUnsubscribe® link, found at the bottom of every email. Emails are serviced by Constant Contact
bg_BGБългарски